Post by moathernatesi on Feb 11, 2022 9:24:01 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Makeup Beauty Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Makeup Beauty Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Candy Makeup Beauty Game 2022 version ▞▞▞
Erittäin huono peli. useimpia asioita ei ladata. Se on peli, joka on vain ajan kuluminen
Se on erittäin mukavaa, mutta tässä pelissä ei voi olla enempää tasoja ☺️
Pidän tästä pelistä, se on hauskaa, mutta MAINOKSET MAINOKSET MAINOKSET SE ÄRSYTTÄVÄSTI SAADA MINUN HALUAN ITKEÄÄ
Sen paljon MB ja tee siitä vähemmän, jotta voin ladata pls vastauksen
Candy Makeup on hyvä peli parantaa tylsyyttä. Pidän siitä, että se kaikki perustuu makeisiin ja kaikki grafiikat ovat selkeitä. On niin monia erilaisia työkaluja, joita voit käyttää asiakkaillesi. Siitä tulee ärsyttävää, koska aina kun haluat paljon työkaluja, sinun on katsottava mainoksia. Mainoksia on kuitenkin paljon vähemmän kuin ennen päivitystä. Ainoa ongelmani on poskipuna, olen erittäin pettynyt sen ulkonäköön, se näyttää mustalta, vaikka käytät vaaleita värejä, kuten persikkaa. Korjaa tämä. Annan tälle sovellukselle 4 tähteä 🌟📱
Candy Makeup Beauty Game કેઝ્યુઅલ giw
Tämä on pahin peli, koska kun olen suorittamassa yhtä osaa sen jälkeen puhelimeni roikkuu ja alkaa alusta, joten miten tässä tapauksessa saan tasot suoritettua??😡😡 joten tehkää jotain.... 😐😐
Tämä on tylsä peli, vihaan sitä, se on inhottavaa, ilkeää älä pidä siitä, se on ärsyttävää ja joo
5-vuotias nautti sovelluksesta.
Todella huonosti, täytyy maksaa todellista rahaa saadakseen tavaraa ja mitä. Tämä on myös vauvapeli, jossa puhutaan sinulle. Vihaan tätä, se näytti hyvältä, mutta olenko vihainen.
Avaa muutaman tavaran lukitus
Näyttäisi hyvää kauan
Rakastan karkkia, mutta en välittänyt siitä, että karkkimeikkisovellus poistettiin, näen tämän upean sovelluksen ja rakastan sitä niin paljon ja asensin sen matkapuhelimeesi ja pelaan joka päivä 😍
Se on todella hieno peli kokemuksella
Tämä on hyvä peli, mutta en anna tälle 5 tähteä, koska se ansaitsee vain 3 tähteä, joten minun pitäisi antaa 3 tähteä tälle pelille......
Välil tosi outo mut joskus ihan ok ei maailman paras peli mut ei huonoinkaan
🍭 Make on hyvä, mutta tarvitset nettiä kaikkeen ja kun laitat nettiä, se on frizes
The Catapult 2 Aksi skx
vihaan tätä peliä
Se oli mukava kokemus ja 4 arviota se ansaitsee
Tämä peli oli erittäin mukava, mutta ei voittanut eikä kiinnostunut
Minä rakastan tätä peliä! Kaikki on auki, tee lisää hauskoja pöytäpelejä
Inhoan tätä peliä, koska aloitan pelin ensimmäisenä päivänä ja lopetin 4 tasoa toisen päivän jälkeen, tämä peli alkaa automaattisesti aloittaakseen ensimmäisen tason
Rakastan peliä, mutta se tuuheuttaa ja saa sinut ulos
Se oli hyvä peli, mutta aina kun pelaan peliä ja olen tasolla 3 ja sammutan puhelimella seuraavan kerran, kun haluan pelata peliä, se sanoo, että olen tasolla 1. se myös roikkuu liikaa, siinä on paljon mainosta.
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta joskus ajattelen, että sinun pitäisi tehdä tästä arvokkaampi avaamalla kaikki Tämä on henkilökohtainen mielipiteeni 😁😁😅🙏
Voi tehä omia meikkejä
Vihaan tätä peliä niin paljon
Elämäni paras peli, jonka olen koskaan pelannut. Se on mielenkiintoisempaa ja hauskempaa. Nautin pelaamisesta. Kuka ikinä haluaa tulla makup-taiteilijaksi, kokeile tätä peliä. Tulet nauttimaan tästä pelistä. Rakastan tätä peliä 😘😍
Tämä peli on niin siistiä. Rakastan sitä. Ja on vain muutamia mainoksia, suosittelen sinua asentamaan pelin 😊😊😊👍👍
Minusta se tyttöjen meikki oli nuorempana söpö ja hillitty, mutta nyt katson sitä, kulta, anna minun kertoa... Se on kuuma sotku! Jos saisitte todellista koordinaatiota kaikissa asuissanne ja meikkeissänne, se ei ehkä olisi niin huonoa. Olette väärässä, kun saatte pelin tytöt näyttämään klovneilta. Toinen asia, josta en pidä, on mainokset, jotka teidän kaikkien täytyy viilentää, mitä tahansa teidän on tehtävä viilentyäkseen, teidän on tehtävä se nopeasti, koska teidän on korjattava nämä pienet mainoksenne.
Candy makeup Kauneus Arvioi tämä sovellus
ihanaa
En pidä tästä sovelluksesta, vain asiakkaat tulevat ja meidän täytyy tehdä meikkaus, leikata heidän kynnet ja tehdä heille mekko. He eivät ole hauskaa tässä pelissä
Se on erittäin huono peli, älä lataa tätä peliä elämässäsi
Tämä peli ei ole paras. Jos lapsi leikkisi tätä peliä, se olisi sopimatonta, koska siinä näkyvät sopimattomat alusvaatteet
Jld
👌 peli, mutta niin paljon mainoksia
Se oli hienoa ja rakastan myös sitä, että voit käyttää kaikkea mikä on karkkia ja muuttaa siitä meikkiä, jos luet tätä, kuin lataa tämä nyt
Se on ok, mutta se on hieman pettymys, joskus vaatii lisää työtä Lydialta😑😅😫😫🤓
Mielenkiintoinen ja hämmästyttävä peli, mutta yksi asia ei ole hyvä, eli joka tasolla samat asiat ovat täällä mielestäni
En Oo pelanut mut kuulostaa kivalta
Tämä on pahin peli, jonka olen koskaan pelannut. Ensinnäkin aina, kun laitoin punaisen hänen päälleen, se muuttui mustaksi. Toiseksi se sammutti puhelimeni ja ladattuani se häiritsee puhelintani.....😡
Koska saat pukea hahmosi
Tosi hyvä peli 😊
Todellisemmin ja katso tarina tapana tehdä järkevin ja enemmän laukku ja nähdä, mikä toinen asia KFET-maailmassa on, että se oli hyvä idea New Yorkin kaupungille, joka oli erittäin kiinnostunut mustasta. ihmiset ja katso mitä he sanovat tästä ja katso kuinka paljon se on heille ja mitä käyttää heille ja mitä teemme, jotta heistä tulee aina erittäin tärkeä henkilö, emmekä me ole samoja ihmisiä kuin KFET: n henkilö. tai lopussa ja meillä ei ole aavistustakaan kuinka paljon sama asia
Ihan noob
Vihaan tätä sovellusta, se potkaisee minut ulos joka kerta!
Jeeeeeeeeeee lataa