Post by hoepsylsekemes on Feb 11, 2022 11:09:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga pengar ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Nä
Det här spelet är så jävla irriterande att jag var tvungen att prova fem gånger innan det laddades ner och när det gjorde det blev jag sååå besviken. Det här är det sämsta spelet jag någonsin spelat i mitt liv.
BARA SKIT😠🖕
Det här spelet är en ren kopia av clash of clans.
Gott skick
👎👎 de är så tråkigt 😪😪
Fruktansvärt
Den här appen är fantastisk men jag har spelat i drygt 6 år och spenderat hundratals och ändå bett om pengar som kom igen nu, åtminstone lägre priser eller ta bort betalningarna tillsammans
Ett väldigt bra spel
är ett väldigt bra spel men laggar som i bomben
Besta spelet i värden
ummmm jag tappade min bas jag har jobbat på max och helt plötsligt kan jag inte logga in på den och jag är tillbaka på när jag började någon annan som har samma problem?😔😔
Castle Clash: Guild Royale სტრატეგია jzsg
För står inte grejen?
Spelet är bra och riktigt intressant. Coolt spel
Otroligt likt coc, men skiljer sig rätt ändå
Jag brukade spela spelet för ett tag sedan och det var roligt. Men nu kan alla bara övermanna dig genom att spendera 20 dollar, ta bort lön för att vinna eller bara göra en icke lön för att vinna spel.
Laddar bara hem för ett spel. Det är inte så kul.
har spelat detta sedan hjältar inte ens var relevanta. du förlitar dig mest på trupper. en av de första användarna sedan 2013. kan inte säga att jag alls är missnöjd med hur mycket de fortfarande lägger till det här spelet. det har kommit en lång väg mycket imponerad!
dålig
Roligt spel
anständigt spel skulle älska om skärmen kunde rotera upp och ner och inte hålla sig till rotationssidan
Lol så häftigt
Det är ett väldigt bra spel men så småningom kommer du att inse att du verkligen behöver pengar för att kunna klättra till toppen av stegen. Således, om du har turen att anställa heros väl har du fortfarande chansen att åtminstone klättra överst 60% av rankingen. Fortfarande ett bra spel för mig men jag vet inte om det är värt 3-5 stjärnor att betygsätta.
Falcon Squad: Galaxy Attack Arked noje
Kul men skulle kunna behöva några grafiska uppgraderingar. Överlag bra spel för en konsol eller pc-spelare. Bra för alla som gillar statiska spel.
BH app män fpb fille
Älskar spelet som spelades för många år sedan... Nu kraschar var 5:e minut :/
det här spelet ser bra ut! men att ladda ner det är det som stör mig att det tar så lång tid att ladda ner men förutom det är jag nöjd med den här appen
Data. Jag gick till Uppdatera min app den 20 mars 2020. Uppdateringen sa 38,18 MB. Så varför i hela friden laddas 575MB ned!!!!! Laddar det ner hela spelet igen!!! WTH. Det är inte första gången den har laddat ner mer än vad som anges.
Kul ett tag men så småningom når du en punkt där du behöver köpa grejer för att fortsätta.
Det är riktigt roligt men det tar för lång tid att bli riktigt bra som andra spel och det blir tråkigt. Jag har haft det här spelet fem gånger och precis startat om
Coolt spel
Jag har spelat det här spelet i 7 år, jag är p2p tyvärr. Utvecklarna är extremt giriga, gapet mellan f2p och p2p är STORT och inte på ett bra sätt. Ibland känner jag att jag är tvungen att spela bara för att jag har spenderat mycket pengar.
Jag har redan spelat i flera år, och spelet brukade faktiskt vara roligt och värt att slipa, men nu är det absolut lönt att vinna belöningarna som du tjänar från slipning inte värt det. 5$ kan ge dig månader av slipning, det är helt galet. 10$ kan ge dig några av de bästa hjältarna i spelet vilket gör PvP-mekanikern extremt olustig såvida du inte spenderar pengar och det här spelet skulle kunna bli roligare om belöningar fixades till spelare som grinar men utan lön.
givetvis betalar de så mycket i sponsorer eftersom det här spelet är ett totalt misslyckande lmaooo allt är bara hemskt och tråkigt, slösa inte din tid och till utvecklaren, kanske spendera mindre på marknadsföring och mer i kvalitet.
Bra pärla
Jag vet det
Det är ett roligt spännande spel men det är alltid när du är borta du blir plundrad och blir plundrad, det är ganska tråkigt om du inte har en plan i åtanke.
Det är bra och roligt på vissa sätt även om evenemangen oftast ger dig för mycket bra föremål och spelet vill att du verkligen ska köpa och spendera ädelstenar vilket är ganska irriterande även om det ibland är lätt att få ädelstenar men oftast är det svårt och tid du har kraftfulla hjältar trupper är nästan ingenting
Använd för att älska det här spelet med det ständiga tillskottet av defensiva talanger. Ett rent offensivt lag baserat på skada kan inte ta ut en enda duvvakt tack vare de enorma helande faktorerna. Rambard med överlevnad har överträffat hela mitt lag för om ens en hjälte överlever i de flesta evenemang så förlorar du. Också med tillägget av elithjältar har lönen för att spela spelare alla möjliga fördelar eftersom statistiken på dem är mycket bättre än vanliga legender som vissa människor spenderat massor av pengar på.
Står inte att det är strategi