(Android/iOS) Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games cheat code oneindig geld
Feb 11, 2022 11:15:10 GMT -6
Post by hoepsylsekemes on Feb 11, 2022 11:15:10 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games 2022 version ▞▞▞
Ik hou van dit spel, interessanter en ik hou van koken, dus ik blijf dit spel spelen.
Geweldig moet snel heel snel zijn
Het is al zo leuk! Breng alsjeblieft meer inhoud mee.
BESTE KOOKSPEL OOIT! Ik ben echt dol op dit spel, MAAR het gaat niet meer open nadat het derde restaurant is ontgrendeld, het blijft alleen laden en laden. Is hier een work around voor? Help alstublieft! Ik zal de beoordeling wijzigen in 5 sterren wanneer de app weer werkt. UPDATE: ik begin helemaal opnieuw om het spel te spelen, en bedankt voor het oplossen van het probleem! Het werkte! GELUKKIGE SPELER HIER
Tot nu toe is deze game geweldig. Geweldige poging
Ik kan je niet vertellen hoe geweldig dit spel is, mijn woorden komen niet uit dit spel is geweldig 👍 👏
Plezier zorgt ervoor dat je blijft spelen.
IK HOU ECHT VAN DIT SPEL HET HEEFT ZO VEEL VERANDERINGEN
Het leuk vinden!!
STAR: Supertolles Actionrennen Arcade ubmk
Het is een erg leuk en duidelijk spel. Alleen jammer dat er geen speciale extra te beleven zijn, anders zeker 5 sterren
Nyc
Nou, ik ga het waarschijnlijk verkeerd spellen. Ik ben waarschijnlijk aanwezig, maar in jouw handen ben ik dol op dit spel omdat het een kookspel is en ik hou van koken en het is gewoon heel goed Ik raad het ten zeerste aan Ik raad het aan en probeer dit spel uit lees het zeker vijf sterren het is het zeker waard
Dit spel is zo het beste. Het heeft meer niveau om te spelen en je kunt je huis ook upgraden met een ster nadat je het kookspel hebt voltooid.
De app is leuk en ik geniet van mezelf. Maar de klanten zijn te veel tegelijk en die lange bruine oude vrijster tweelingzussen zijn zo onbeleefd. Met hun ongeduld zijn ze eigenlijk allemaal. Opruimen daar addatues.
heb niet genoten van dit spel.
Dit spel is zo verslavend! vind het leuk omdat het niet echt moeilijk is, zoals drie-op-een-rij-spellen die super moeilijk zijn na een paar niveaus. Ik hou ervan! Zeker een aanrader
Het is een goed spel, maar als je het eten niet op tijd serveert lopen ze gewoon weg
Waarom zijn het dezelfde mensen in alle kookspellen, ik zou graag verschillende mensen zien?
Ik hou van het spel en zou uren kunnen spelen, maar het schopt me CONSTANT uit! REGEL DIT ALSJEBLIEFT
Ik speel dit spel graag, maar ik heb geen kamers meer om te decoreren.
Ik hou van het spel, maar het wordt echt moeilijk als het op een hoog niveau komt 🤗👌
Leuk idee, koken en het huis inrichten. Goede oog-handcoördinatie, kritisch denken, scanvaardigheden en ook ontspannend.
Het is een combinatie van wat ik leuk vind aan een game, een pluim voor de maker.
Het is geweldig en ik geniet van dit spel😇
Vind dit spel zo leuk.
Snel eenvoudig vermaak. Koken en decoreren. Ik wil zien hoe het eruit zal zien als je een tijdje speelt, probeer het, wed dat je het ook geweldig zult vinden.
Ik speelde alle niveaus en ik vond het leuk dat ik uit Pakistan kom.
Ik hou echt van het spel, maar het zit vast in de luxe badkamer. Los het probleem op en breng een update ..... Anders moet ik het verwijderen
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games સિમ્યુલેશન iyzp
Ik vind het geweldig dat het gemakkelijk is om sterren te krijgen om het huis te versieren. Het is verslavend. Je moet dit spel spelen.
Geweldig 😎👍 de gemengde gameplay is geweldig 😁
Ik heb mijn eerste antwoord 3 sterren verwijderd omdat de niveaus bijna onmogelijk beginnen te worden!!!!! Ik weet dat ik nog maar een kind ben, maar ik denk dat volwassenen het ook moeilijk vinden! met het woord ", het is moeilijk, ik bedoel de duimen omhoog niveaus gewoon bijna onmogelijk hoe dan ook alles is in orde, maar de niveaus zijn gewoon niet eerlijk !!
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulyasiya gmbu
De game was in het begin interessant, maar toen kreeg ik te horen dat ik mijn gegevens moest inschakelen, en dat deed ik en toen ze klaar waren met het downloaden van de bron, begon de game te werken, dus ik zette mijn gegevens uit en toen ik een ster kreeg en naar mijn ging om te doen lijst, het spel begon niet goed te werken.
Ik ben dit spel aan het downloaden😄